I HAVE A BLUE SHIRT

Fan vad fail. Jag satt väckarklockan på prick 8, så jag skulle kunna hinna upp och springa lite innan det va för sent. Så klockan ringen vid 8, och jag tar upp mobilen och tänker "hmmm, skulle nog inte skada att sova 9 minuter till" så jag trycker på snooze. Så ringer den igen, 8:09 och så tänker jag "jag sover nog till 18 över" så jag trycker på snooze igen. Så ringer den ännu en gång vid 8:18 och så tänker jag "du, jag sover LITE längre till" så trycker jag på snooze IGEN. Men det visar sej att jag inte tryckte på snooze utan jag stängde av alarmet så jag vaknade istället 11:55 :/ Men jag hann iaf med att springa och duscha nu före 2 :)
Nu ska jag ta på mej kläder! ISHKPAT!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Emelie: Hahahahah I know, så jäkla klockren!! Must have, den kostar bara 18 dollar :O

2010-08-27 @ 14:04:00
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0