FISKE & ANK JAKT

Hejsan :)
Idag var jag med Johanna & Alva. Vi gick ut och drog mot sjön där vi hittade ett övergivet fiskespö så vi började andvända det lite. Fångade ingen fisk, men men. Så ungefär femton minuter efter vi hittat spöet så står jag där och kastar linan ut i vattnet, så kommer en liten tjock kille på kanske 11 år och fett kaxigt ba "öööh, kan jag få mitt spö?" och rycker till sej det. Klart jag gav tillbaka det, men jäkla idiot som lämnar sitt fiskespö liggande på någon brygge på vallentuna sjön? Vet liksom inte hur länge det låg där men vi hade varit där i säkert 25 minuter när han kom? Suck. Sen roade vi oss med att försöka fånga ankor som sprang runt, men det failade lite så vi fick hem :)
Annat än det har jag som ni ser ändrat lite på designen. Som sagt, den är långt från färdig. Ni lär se resultat snart!
- EMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0