ALEX HELD MY HAND

VARNING LÅNGT INLÄGG STARTS NOW!

Tänkte att jag kunde börja med att säga att denna kväll slår nog varenda underbar kväll i mitt liv sammanlagt. Jag har aldrig varit så lycklig som när Alex höll min hand, ja, höll min hand. Jag kanske ska berätta (:
Så jag träffade Lovisa, Christoffer, Linnea, och Sarah inne i stan och drog mot Bengans. Mycket trevligt att träffa Lovisa efter 34 år :) Men iaf, vi gick in där dom satt och jag gick till Jack först med mina två skivor som dom skulle signera, så vare någon manhoe som ba "No, only one item per person" så jag ba "BOO! That sucks" och så SMEKTE JACK MIN ARM OCH BA "Awe, it's okay" Jag grät nästan. Och så kom man till Alex, oh my god, detta va kvällens höjdare. OK, så jag gick upp och ba "Can I have a hug?" och han ba "UH NO!" fett sarkastiskt och börja skratta och sen kramade han mej. Lovisa skulle ta kort då, men hon glömde sätta på kameran (smaaart haha) så jag fick krama honom igen (I didn't mind) men så kom samma manhoe och ba "NO PICTURES" Så jag släppte loss och ba "I love you" så kolla han upp på mej men världens blick och ba "I love you too" OK, seriöst dom orden menar mer än något någon någonsin sagt till mej förut. Och så sträckte han ut armen och tog min hand och höll den i typ 10 sekunder. Jag visste inte ens va jag skulle säga, jag bara stirrade på våra händer en stund och log värsta geek smilet. Sen va jag tvungen att gå ):
Så vi drog till Debaser och träffade söta lilla Therese som faktiskt inte lyssnat på All Time Low så mycket förut, men hon kom glatt med. Så vi kom in och ställde oss i mosh-pitten, dålig ide. Vi blev krossade så vi rörde oss iväg mot ett par barstolar som vi stog på. Bästa platsen att stå i hela rummet? Ja, faktiskt. Asså man fick ögon kontakt hela tiden och jag gjorde liksom hjärtan me händerna hela tiden och dom log tillbaka (: Och Jack kastade sina plektrum på Tessie två gånger men hon missa dom och då gjorde han värsta rycket på axlarna och garvade. Sååååå söt. Sen crowdsurfa han lite och jag va laaaaaaaaaagom avis! Jag villa ta på honom hahaha ):
Men så kom vi ut och då berättade Tessie att det var hennes nya favorit band, stolt jag är. Så vi gick ut och skrev deras namn och ATL typ på hela kroppen och skrev ATL <3 på någon random dörr haha :)
Gud, jag va så lycklig ikväll. Tack alla för en super fin kväll :) Det pirrar fortfarande i magen sen Alex höll min hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0