5 SAKER OM EMELIE!

1. Jag älskar mode, men inte mode-bloggar! Dom känns så opersonliga.
2. Jag är helt kär i Danny Saucedo cirka 2006, han var så söt då (:
3. Jag har alltid korta naglar eftersom jag inte kan växa dom långa. Om jag försöker blir som alldeles spruckna och går sönder /:
4. Gavin Degraw är en av mina favorit sångare!
5. Jag hatar Foki. Tycker hennes inlägg är jätte irriterande att läsa. Delvis för att i mitt huvud läser jag dom med hennes sjuuuukt pipiga röst, men också för att hon bara skriver om söta saker och hur perfekt hennes liv är. Klart jag inte hellre skulle vela att hon hade värsta emo bloggen där hon skrev om sina problem varje dag, men erkänn att det är lite jobbigt att alla hennes inlägg handlar om typ kattungar och coola asiatiska hus?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0