YOU SMILE

HALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLO
Jag måste först bara säga att det är ypperligt irriterande. För det sticker i min arm hela tiden. Känns typ som att massa myggor sticker ner sin sån där sak i min arm (haha misstolk?) . -.-'

Denna dag har inte varit så kulig. Har haft ea typ hela dagen i skolan. Så jag satt och försökte skriva på min engelska uppsats. Men jag hade inte tillräckligt med kraft för det, så jag kom inte så långt. Menmen, jag får väl försöka plugga lite till nu snart.

Brölbrölbröl.

Imorgon ska jag och Nejla på bio antar jag. Det kommer bli naaaaajs. (: Vi ska nog se på Alice i underlandet om den fortfarande går. Hoppas det iallafall.

Sen på söööndaaag ska jag, Tessie, Bea och Tessies syster åka till grönan och skaffa guldkoooooort. (:

ISHKPAT
- LiNNEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0