THAT NASTY BOOGIE BUGS ME

Jag vart ju så attans trött igår efter att jag kom hem från stallet att jag typ somnade direkt efter DHW, så jag hann inte skriva nått eller lägga upp några bilder. Så jag tänkte göra det nu istället.

Igår var jag ju i stallet med Tessie, vi var där i ungefär 12 timmar. Och jag måste säga att det nog var det tråkigaste jag har gjort på länge. Eller det var vartfatt tråkigt från kvart över 8 till typ 3 på dagen. För då var inte hästarna inne, så vi tog en promenix på 1½ timme. Och det kändes väldigt bra faktiskt.

Efter ett par timmar så var det våran tur att rida. Och jag fick rida Trocadero. (: Vi hade en vikare också, och hon behandlade oss som typ 3 åringar. Det var inte alls kul. Hon trodde typ inte att vi visste hur man fattar galopp ens. -.-


Jag är inte så insatt på vad dom stora hästarna heter. Hehe.

Mina fötter. Chicko, ser ni nått annolunda med den bilden? Och Brownie. (:

Chicko. Nån häst. En till häst. Och Brownie igen. (:

Haha naw. Myror o_o. Och Paloma. :)

Stackars hestar som måste käka i vattnet. Rätt odjupt. Blanka stöövlar. (;

Fett snygga. (;

Haha kolla vilka sööta. (:

Usch kolla, vi hittade värsta ryggraden. o_o

Det hade bildats värsta sjön på en äng. Där har det aldrig varit vatten förrut. o:



Tip Top, Trocadero, Plopp och Pepsi. (:

Lusk och Tuss, Valle, Jag och Trocadero (cp bild.) (;

Bilderna är klickbara. (:
- ISHKY LUSK

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Gick hem tidigare i torsdags så jag var tvungen att ta hem lite frågor eftersom att jag missade seminariet :)

2010-04-07 @ 18:48:39
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0