TITANIC WAS CALLED THE SHIP OF DREAMS

TJATJA.
Nu tänkte jag lägga upp bilderna från igår när jag var i stan med Nejla och Bea som kom sen. (:







Det är ju inte lite pinsamt att Ben10 är längre än mej.





THE EMOTRAPPA (:



Fett sexigt.

Kolla vilken liten pluttig converse. (':


Hmm, råsnyggt verkligen. ;)

Denna vill jag ha i mitt rum. <3


Varför köpte jag inte denna ? ):


Detta är första gången jag gör ett sånt där streck.

Idag var ju jag vartfall med Tessie. Vi hade det attans trevligt.
Imorgon ska vi åka till stallet vid typ 09.00 och kolla när folk rider. Och eftersom att Sofia vill att jag ska ta med kameran så tänkte jag göra det. :D
- LINNEA

(Nu blev jag attans sugen på att se Titanic.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0