GOOD MORNING

Nejla den grodan tvingar mej blogga (eller okej nej det gör hon inte, men nästan.) så jag antar att jag får göra det nu.

Men jag har som vanligt inget att skriva. Sååå aaaah jag får väl helt enkelt berätta om vad jag gjorde igår och idaaaaag.

IGÅR:
Jag och Nejla var på bio och såg Alice i underlandet. I know vi är sega med att se den filmen. Men den var väldigt bra, inte JÄÄÄÄTTTTEEEEbra, men den var bra. :D Filmen var väldigt brutal vartfall, men det var coolt. (:
Efter filmen så gick vi runt och letade efter en toa som jag kunde låna nånstans, men det fanns ju typ ingen. Men till slut så kom vi in på nån klubb som lånade ut sin toa till mej. Och snubben som jobbade där var iiiiiiiinnnttteee trevlig. Det var attans sorgligt. Blablabla.



IDAG:
Jag och Nejla åka ner eller upp kanske? Till ip och gick där på spåret med Muffins, det var trevlans.
Lalal nu jag inte veta vad jag skriva.

- LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0