FIGHT FOR THIS LÖÖÖV

HALLOOOEE!
Nejla sa åt mej att blogga, och eftersom att jag är snäll så gör jag som hon vill. :D

Dagen kortfattat:

Det var ingen unge där ute som vågade fråga mej och Nejla om vi ville köpa majblommor. Och jag vill ha en. Är vi så läskiga? ):
Nejla och jag var fett feta, vi köpte två glassar på typ en kvart.
Vi fick tillbaka en 10a för glassarna. Och det var en från 2009. Den var fett cool. Jag bestämde mej för att spara den.
Men såklart så kunde jag inte hålla mej och köpte värsta fula lilla Nalle Puh mobilsmycket för den 10an.
Sen blev vi smala igen genom att gå värsta långa promenixen.

Lite senare skulle Nejla till tåget.
Men det var bara 5 minuter kvar.
Så vi fick springa, eller nej, Nejla fick springa. Jag cyklade. MOHAHA
Sedan cyklade jag tillbaka hem med SMUUULAN.

Smulan fyller 5 år idag btw. :D

Och detta inlägg tog ungefär en halvtimme att skriva. o_o Seg?

Nu ska jag gå och hitta nått jag ska ha på mej imorgon.
ISHKYY LUSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0