PHILIP IS THE BEST GUY EVER BORN

HALLOOOÅÅÅ
Först måste jag bara säga att det inte var mitt val att sätta dit den rubriken.....

Denna dag skulle egentligen bli en av mina pluggadagar. Och det vart ju rätt lyckat. -.- Först kom Farmor och var här ett tag. Sedan började jag spela lite sims eftersom att jag precis installerade det till min dator och jag har inte spelat det på typ 20 år!
Sedan så sa Philip till mej att jag var lat. Och då blev jag ju tvungen att visa att jag inte var det. Så då tog jag en springtur. Och nu är klockan såhär mycket. Och hur mycket plugg hinner man på typ ingen tid alls?
Jaja jag får väl försöka plugga lite efter detta inlägg iallafall då.

Här kommer lite bilder som jag har tänkt lägga upp innan mej jag inte har hittat den där grejen som man laddar upp bilder med från mobilen, så det hända aldrig. Haha konstig mening? Och så kommer det 3 eller 2 bilder från min lilla springtur för att bevisa att jag verkligen var ute och sprang.

Först bilderna från idaaaaaaag:

Mongolid bilder? Speciellt mongolid på andra bilden, där det ser ut som att mina ben sitter ihop och jag inte har några armar.

Jag hittade värsta gulle blomman nånstans i ingenstans. (:

WALLAHALLAHÅÅ:

Sämst bild, men det är den lilla förändringen i mitt rum. Om jag ens har berättat att jag har flyttat in med min data i mitt rum? Jag kommer inte ihåg.

Nån tråkig mattelektion:


AND SOME FOTBILDER:



EMMISFEEEEST:



- LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0