UPS AND DOWNS

Tänkte bara säga grattis till bloggen.

GRATTIS PÅ RIKTIGT IDAG PYJAMASBYXA! (:

Btw så tror jag inte riktigt att tävligen kommer komma upp på bloggen idag. Så jag antar att den kommer imorgon. Ni får iallafall ta och kolla in den imorgon och se om det kommit upp nån teeevling. (:

Idag fick vi lov äntligen ! Asskönt, jag ser fram emot en hel vecka sovande. (:

Efter skolan så åkte jag och Tessie till täby, jag köpte en ny BH, ett tvspel och 2 plektrum, dom är rosa och lila. Fett coolt. (: Sedan köpte vi glass och hade det mös. (: Sedan drog vi hem till mej och vi spelade tvspel och datorerade ett tag. När vi skulle gå till tåget så såg Tessie ett stjärnfall. Och då skrek hon "STJÄRNFALL!!!" och jag trodde hon sa "SJÖÖVAAAL!!!" så jag blev asrädd. Haha det var aningens kul.

Nu jag inte ha något mer att säga.
ISHKPAT U MISHMISH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0