THIS IS THE END

Idag tänkte jag egentligen hålla en bamse tävling med super fina priser och så. Men jag vaknade imorse med någon sorts klump i magen, och det hela kändes så fel. Jag har lyckats hålla mej till denna blogg i ett helt år nu, jag har nått ett ganska stort mål tycker jag, eftersom alla mina andra bloggar lades ner efter typ tre månader. Den här bloggen har varit en stor del av mitt liv, och den kommer alltid vara det, men just nu funkar inte detta. Bloggen passar inte in i mitt liv. Det har blivit mer av en syssla än ett intresse . . därför har jag bestämt mej, jag lämnar PB. Jag kommer ha massa roliga minnen med mej som inte skulle hänt utan bloggen. Förhoppningsvis fortsätter Linnea att blogga, solo då, men det andra byxbenet av denna pyjamasbyxa har nu rivit av.

Ni läsare har varit helt underbara, och förlåt, men detta är något jag måste göra.
Jag slutar detta inlägg med en sista ISHKPAT U MISHMISH, och en stor virtuell farväl kram. This is the end of the road for Emelie. This is Emelie "Emsuli" "Emsuli" "Emshalay" "Emsili Prime" Mård, signing out.

Happy Birthday pyjamasbyxa BTW.

UPDATE: APRIL FOOLS (: Klart jag inte föråder bloggisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0