SEXY OSTRICH

Hey :)
Sitter hos Sarah nu, vi har pluggat och gjort en video :) Jag säger bara att jag är den sexigaste strutsen ON EARTH.

I övrigt har jag också ritat en bild på Sarah där hon sitter på en häst. Jag skulle märka bilden så jag frågade Sarah, "What do you want your horse to be named?", och vad svarar hon? - "Mustasche".

Idag kollade jag på Lassie, fy vad jag saknar Amerika när jag ser den ;'( Samma med Hannah Montana filmen, som faktiskt är en j*vligt bra film!

By the way, är det bara Dubai som har problem med youtube? Eller kan ni komma in på youtube i Sverige, för alla människor här i Dubai verkar ha problem att connecta.

ISHKYYYY ;)
- EMELIE


Inte för att bilden har något med inlägget att göra, men hey sexy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0