LITE ÖVERDRIVET?


"shes a fukn sluuuuuuuuuuuuut" - Naomi

Detta är en av bilderna jag hittade när jag satt och flitigt googlade bilder på kändisar att photoshopa mej själv in in. Under bilden fanns det säkert runt femton kommentarer som liknade den ovan. "She's a hoe! So ugly!" skrev många av människorna . . Man börjar undra? Bara för att man är avundsjuk behöver man väl inte kommentera på bilder och kalla personen en hora? Är man en slampa för att man har turen att få ta bild med en snygg kändis? Visst, när jag ser bilder på tjejer som står brevid Jack Barakat eller Shia Labeouf blir jag klart avundsjuk, men jag har aldrig tänkt "MEN FY VILKEN HORA!" när jag ser bilderna?

Tjejen i bilden ser ut som en helt vanlig tjej enligt mej, inget överdrivet smink, trashiga kläder eller sönder blonderat hår, det hade varit annat om hon stog där med stor slitet hår och näst till inga kläder? Men hon är f*n bara en normal människa, och jag tycker det är lite överdrivet att kalla henne en hora baserat på hennes väldigt average utseende, ellerhur? Det låter bara patetiskt.

Sluta klaga på andras utseende bara för att ni är avundsjuka. Jag är säker på att ni har bättre saker att göra än att kritisera varenda tjej som någonsin tagit en bild med en kändis?
ISHKY, EMELIE (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0