JUST BECAUSE I'M LOSING DOESN'T MEAN I'M LOST

Tjenare :) Idag ska jag få åka från skolan EXTRA tidigt för jag ska skaffa mitt pass. BOOYAKACHA!

Så igår hade jag drama, så jag och Sarah satt brevid varandra och övade repliker. Så kommer någon typ 11 årig arab och sätter sej framför oss och bara sitter och stirrar en stund. Så jag ba, "Yea . . this is exciting". Så börjar han fnittra, och sen skratta, och sen garva, sen börjar han typ sluta andas och typ damp garvar. Senare kom han upp till Sarah och ba, "Oh I can't wait til I make out for the first time" och kollade på Sarah lite så där GRRRR. Gulligt, ellerhur?

Men nu sitter jag i skolan och försöker se på youtube, men det går ju inte riktigt så bra. Dom har blockat det ):

Jag har inget intressant att blogga om så ni får en sexig bild på min älskling (:
F*n . . jag hittar ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0