I HATE WEDNESDAYS

Jag hatar onsdagar.
Det finns inte mycket bra med dom. Vi har alla tråkiga lektioner idag, plus att lunchrasten blir dubbelt så ointressant eftersom Sarah hjälper till på dagiset och jag vill inte följa med. Alla andra människorna som jag kan tänka mej hänga med verkar antingen  vara sjuka eller så är dom alla ute och spelar fotboll. Inget händer efter skolan heller som är väldigt intressant, så det blir ännu en dag att antingen 1. stanna inomhus och kolla på TV eller 2. gå till gymmet :/ Grejen med att gå till gymmet är att jag bara är där en timme, plus att min iPod inte är laddad och man vet aldrig när dom har på teven.

Det enda bra med denna onsdag är att idag ska jag rida (: Jag bad om att få rida Asaghir denna vecka och det verkade som om det skulle funka. Men allt är inte väl med denna onsdag, jag måste stanna i skolan till typ halv fem. Fun?

Klaga klaga klaga . . jag vet ;/
Nu ska jag surfa the internet, ISHKPAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0