CHEERIOS!

Hej (: Mm, jag vet - jag suger på att updatera. Det har blivit ett ganska stort problem faktiskt ;/ Men jag har precis fått min kamera laddare och då blir det roligare att blogga (: Ska försöka ta massa filmer för er som är nyfikna på mitt Dubai-life och sånt också, fun right?

Så jag har upptäckt en jätte bra TV-serie som heter Glee :) Vet inte om den visas i Sverige, men jag har drogat den i några dagar nu. Glee = underhållning de senaste dagarna. I grunden är det en typisk high school show med amerikanska fotbolls spelare, cheerleaders och hela gänget. Trots att jag är lite challenged så har jag fått värsta lusten för att testa cheerleading nu! Ska bli lite starkare (hahaha gymmet here I come) och sen så hoppas jag att Sarah kan lära mej lite tricks (:

Men seriöst nu ska jag till gymmet varje dag, min svaghet börjar ju bli läskig. Onsdagar till Lördagar kör vi på då (:

Nu ska ja kolla om min kamera laddat klart! Bye bye!
ISHKPAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0