AS MUCH AS I MAKE BELIEVE

Detta är ju nästan patetiskt, jag är inte bra på att blogga alls. Sorry guys :/
Vad har jag gjort i helgen då?

TORSDAG: Åkte och kollade på bio med Pappa. Vi såg How To Train Your Dragon :) Such a good movie. Jag älskar dreamworks filmer!

FREDAG: Pallrade mej till Sarah's hus och kollade på Halloween II. Äh, udda film? Sen drog vi till Dubai Mall och träffade Sarah's boyfriend Justin :) Vi kollade på Cop Out, hahaha vilken skön film. Sen satt vi i två timmar och väntade på min skjuts hem, gulligt va? Vi sov hos Sarah iaf.

LÖRDAG: Vaknade och drog till Oasis Mall och käkade brunch. Jag irriterade mej lite på dom som jobbade där för jag frågade om jag kunde få kvittot och dom ba "OKE OKE" och så väntar man i typ 10 minuter och inget händer? Så jag fick gå upp till idioterna och be få betala och så ger dom mej menyn? Retards. Tillslut fick jag betala iaf. Dom körde hem mej och jag tog en dusch och har suttit vid datorn i några timmar och jammat till Daveday's nya låt :)



Best song evar :)
ISHKPAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0