YOU FOUND ME

Hejsansvejsan på er alla! (: Är ganska seg idag det är där för jag inte har skrivit något idag. Menmen. Idag har det varit skola, förmiddagen var ganska seg vi hade musik, och då spelade jag, Sandra, Anna och Tessie 'Du är så yeah yeah wow wow' på massa olika instrument. (: På efter middagen hade jag ea typ hela eftermiddagen och Johanna var flumm som in i helvete idag, skrattade hela tiden verkligen. :P Inget mot dej Johanna men du är ganska udda. ;) Det var nog allt.

Oj nu blev himlen rosa helt plödsligt. o_o Uggh, jag skulle ta en bild på den rosa himlen, men självklart så ska batteriet vara slut på kameran, typiskt. -.- Aja jag får ta och ladda det ett tag och gå ut och fota sen. (:

ISHKPAT LINNEA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0