VEN VEL VAS?

Yoyoyo gangstaaas (: Nä. Jag ska inte ens försöka. Vi tar om det där.
Hejsan hoppsan alla geeks (: Nu känns det bra.
Jag brukar prata med mej själv ibland. Inte för att jag är emo och lonely, men ibland när jag är hemma ensam känns det tryggt med "en till" röst i rummet. Japp, väldigt udda sätt att starta ett inlägg. Men jag är precis det - udda. Och jag känner mej udda just nu. Problemen som jag skrev om igår stalkar mej ännu, dom ligger där längst bak i huvudet och det känns inte bra *problem problem problem*.
Idag har jag och mi papa åkt runt hela Dubai och letat efter en laptop. Tillslut hittade vi en suuuuper schnygg - en svart Sony Vaio. Jag ääääälskar den (: TACK PAPPA! Sen köpte vi nya uniforms tröjor och gympa shorts.
Nu undrar jag, vad ska laptopen heta? Jag är geek så alla mina elektroniska saker har namn. T. ex min iTouch Edmund. Så vad ska laptopen heta?
Babe <3 (:
ISHK, EMELIE! (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe, min dator heter Barbie och min Ipod snurresprett =)

2009-09-14 @ 07:46:03
URL: http://asagen.blogg.se/
Postat av: yohuuu

Asså du e lite lässkig ... du vet att du inte pratar med dej själv när du är själv bara 0o Ibland käns det som om jag inte finns ......0o

Litte SSSKUUUMT ...



// youuh :F

2009-10-19 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0