'JAG PASSAR INTE SOM FRISÖR'

Måste bara skriva om mitt lilla failande idag när jag skulle försöka klippa min lugg. Jag tog en liten del av min lugg och klippte ungefär vid ögonbrynet, men jag kände att det var för kort, så jag tittade på Tessie och ba: gaahh det är ju JÄTTEKORT! men Tessie tyckte att det inte alls var det, så jag fortsatte klippa en bit, men självklart så klipper jag ju helt snett så den andra biten blir ännu kortare. Då bestämde jag mej för att sluta klippa, så nu är halva luggen kort och andra halvan lång. Fyfräs vad fail! Vid det tillfället bestämde jag mej för att jag INTE ska klippa min lugg på ett tag och att jag INTE ska bli frisör, för jag kan uppenbarligen inte kotrollera en sax. ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Lite saker, men det har ordnat upp sig lite nu <3

2009-09-10 @ 21:16:45
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0