SUMMER 09

Har du lärt känna några nya personer den här sommarn? Yupp.


Har du träffat någon i sommar du kanske aldrig träffar mer? Kanske :) Inget jag är emo över iaf.


Ditt bästa sommar minne? Hmmm, hela sommarn har varit väldigt minnesvärd. Men Grönan och Lady Gaga med Tessie och Lusk var ververyvery awesome.


Har du gjort något som du aldrig har gjort förut? Yes.


Har det hänt något som du vill ångra? Det har det säkert.


Vem har du umgåtts mest med i sommar? Det finns nog ingen jag umgåtts med MEST.


Vilken klass börjar du nu i höst? 9an i Dubai, men jag får hoppa tillbaka en klass när jag flyttar tillbaka till Sverige.


Har du blivit dissad i sommar? Typ. ;)


Har du badat naken? Jag må vara galen, men sånt gör jag inte.


Har du badat utomhus? Ofc?


Har du börjat röka eller ta droger? Men självklart. *ironi*


Har du gått på bio? Yeeees.


Har du bakat? Mhm.


Har du gått på stan? Om jag har!


Om du har med vilka? Mest med Lusk, men andra också.


Vilket betyg väntar du dig i höst? Minst VG i alla ämnen. :)


Kommer du ha samma lärare som förut? Nej, ny skola.


Vad kommer du sakna mest med sommarn? Sömnen.


Beskriv sommar med tre ord: AWESOME, TERRIFIC, MAGNIFISENT.

Lista tagen från: hejhumor.blogg.se - och eftersom Sandra pekat ut hur irriterad hon blir på smilisar som är bakåtvända, och jag råkar vara en person som alltid gör sånna, valde jag att göra dom åt rätt håll. I Sandras anda liksom :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, tack för din omtänksamhet Emelie :D :D

2009-09-15 @ 18:41:20
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0