REMEMBER THE FIRST TIME WE MEET

1. Dricka en hel kopp kaffe. (Kommer säkert spy . .)
2. Komma till skolan som tönt en dag. (Tessie jag hoppas du är med mej på detta?)
3. Sjunga en låt på stan. 
4. Skicka ett sms till et random nummer och fråga vad den har gjort idag.
5. Klä ut mej till tomte och säga 'God jul' till alla. (Detta ska jag göra innan december)
6. Lyssna på samma låt i 4 timmar.
7. Varje gång jag ser att klockan tex är 12.12 eller 13.13 måste jag sätta mej ner. Under en dag.
8. Åka tunnelbana nästan en heldag.
9. Gå runt och sjunga 'im on a boat' jättehögt, och se hur folk reagerar.
10. Åka till stan klädd som Thomas Di leva och gå fram till folk och börja prata om gud och kärlek.
11. Ha ett American Pie maraton, nån som vill vara med? (;
12. Ha ett Harry Potter maraton.
13. Vara i skolan en hel dag utan att springa runt och leka och sånt. (Hard stuff)
14. Klara av att hoppas från 5an på nått badhus.
15. Färga håret.
16. Se Transformers 2 på bio.
17. Skaffa pyjamasbyxor som det står 'pyjamasbyxa' på asset.
18. Köpa en CD.
19. Skriva ett brev till nån kändis och se om jag får svar.
20. Rista in mitt namn på ett träd.
21. Sitta i en Lamborghini eller en Porsche.
22. Spela Sims 3.
23. Stor städa mitt rum och klädkammare.
24. Kunna göra en kullerbytta på vartfall på gräsmattan.
25. Skratta som Mandark en hel dag. (:
26. Göra ett armband.
27. Spela poker för första gången, nån som vill hänka på mej och Sandrew? ;)
28. Göra alla dom här innan 2010. (;

La till punkt 27. (:

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Kul idé : )

2009-09-04 @ 22:20:25
URL: http://lattemorsa.blogg.se/
Postat av: Andrea

jag kan hänka dej och sandra :D

2009-09-05 @ 15:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0