RAAAAWR.


Hej bloggisen. Idag har jag varit i skolan (: Fun stuff? Efter skolan åkte jag och Carmen för att köpa ridgrejer, fick hem lite nya saker som ridbyxor, skor, chaps mm. Efter det åkte vi hem till henne och kollade på Grease, hann inte med hela filmen eftersom jag skulle hem. Nu sitter jag här helt uttråkad.
Vad gör ni? Hur mår ni? Själv är jag deppig, jag vill träffa Alex & Jack. :(
Favorit låt. Älskar ATL med hela mitt hjärta. (:
Therapy, you were never a friend to me.
You can keep all your misery.

ISHKPAT & KRAM - EMSELI DEN MÄKTIGE

Kommentarer
Postat av: Tii

Hellu! Har en fråga, fixar ni designer? ;3 Och tittar in på eran blogg varje dag. Superfin!

2009-09-30 @ 18:44:36
URL: http://tiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0