PUT YOUR GUNS DOWN

Yoyo (:
Snart kommer Carmen och Catherine. Dom ska sova här ikväll! Vi ska göra en film vetja, annars får vi se where the night takes us. Typ. Vill hyra film, men vi får se om vi orkar gå ner och hyra en. Tsss, lat.
Idag har jag varit i skolan. Hänge mest med Sarah och Alex (Norman!). Efter skolan sprang vi till auditoriet (scenen och allt finns där inne) och körde American Idol. Jag sjöng I'm on a boat, OFC! (:
Sen när vi åkte hem i bilen (jag får åka med Sarah) så höll vi på att snacka med värsta ghetto dialekterna, fun stuff.
Btw jag har på mej min Hollister tisha (: yaaay.
ISHKPAT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

i vilket land bor du nu?

2009-09-03 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0