NEONPINKSHINYSHOESILIKEPIEDOYOULIKEPIE?

Hayhay (: ska lägga mej om tre sekunder. Måste bara uppdatera lite.
Idag har jag varit i skolan som vanligt, efter skolan åkte vi till tandläkaren. Han sa att jag hade ganska fina tänder men jag måste vara mer nogrann med tandtråd. (a) Sen åkte vi till stranden med Martini och Carmen, it was funfun. Carmen åt middag här men det blev lite sent och det är ju skola immorn så hon åkte hem. Jag har hunnit duscha och ska som sagt bara ta på mej pyjamasbyxor och borsta tänderna sen poff i sängen.
Btw, jag ska få en iPhone. Hallelujah moment for me. Jag är mer glad än vad jag "låter" .. men jag måste betala för halva själv så jag ska sälja gammla telefonen och lite andra grejor.
Föresten så ska Pyjamasbyxa skaffa en twitter känner jag, då kan man uppdatera lite här och där (:

Aja, nu ska jag sova. ISHK, EMELIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0