LOVE OR LEAVE


Magnum Strawberry White - Det är verkligen min favorit glass just nu, har inte köpt nån annan glass på typ jättelänge, det kan Tessie vittna till. (:
Michael Jackson - Jag älskar verkligen Michael Jackson, men vem gör inte det liksom? Hans musik är nog den bästa som någonsin gjorts enligt mej vartfall. :)
Nitarmband - Så klockrent snygga helt enkelt. (:
Amir, gaybloggen.com - Älskar honom, min idol när det gäller bloggande. Han är bästa bloggaren enligt mej. (:
Farmville - Är en väldigt kul sak man kan underhålla sej med när man har tråkigt, men man blir väödigt lätt beroende, men annars är det väldigt kul! (:

Färjan programet - Är det bara jag som hatar det? Förstår mej inte på dom som verkligen sitter och tittar på det programen.
NO - It sucks helt enkelt.
Johan Palm - Förlåt Sofia, men han är riktigt dålig, och han ser ut som en tjej. Går det att säga mer? Jo, han suger!
Burger King's milkshakar - Dom är så grymt äckliga att det inte går att beskriva med ord. Mcdonald's är bättre. (:

ISHKI. LUSKIH


Kommentarer
Postat av: Sofia

fuuuuuuu, johan är bääst (L)

2009-09-15 @ 07:48:42
Postat av: tessieluh

ha jag vet mitt nitarmband är snyggt :)

2009-09-15 @ 11:48:19
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0