HAYHAYHAY


SHANE DAWSON
Jag kan sitta i timmar och garva åt hans videosar, helt klart bäst på Youtube. Han har exakt min humor, tänker typ precis som jag? Plus att han har coolaste håret i världen. (:
I LOVE YOU SHANE.
HÖSTEN
Min favorit årstid, suger att jag inte får vara i Sverige just nu. Någon som vill byta plats?

HALSDUKAR
Dom är sköna. Vill ha på mej en i Dubai men det blir fel.
FOLK SOM SKRIVER LOL ÅT ALLT
Herre jöstanes jag får typ damp när man skriver typ "jag ska ut och rasta hunden" och dom ba "LOL!". Men nej nej nej, fel. FEL! Okej om man skriver något humoristiskt är det lugnt, men snälla, om du inte faktiskt "laughar out loud" är det fel. Att man ens ska behöva förklara detta? Suck.
FOLK SOM DISSAR RÖDHÅRIGA
Vad har vissa emot rödhåriga? J*vla rasister känner jag, asså det är ju samma som att klanka ner på blattar och svarta? Det är bara en hårfärg, dom är ju fortfarande människor? Frustration *Tessiestyle*.
TOODLES (:

Kommentarer
Postat av: Andrea

Rödhåriga äger !! :D

2009-09-27 @ 19:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0