DE 3 VÄNNERNA OCH JERRY

Måste bara skriva om min grymt udda dröm som jag drömde i morse. (: Jag kommer inte ihåg precis allt, men jag skriver det jag kommer ihåg.

Allt började med att jag plus min klass var på nån ö och hade det trevligt, helt plödsligt kommer det massa pirater och börjar sno saker från oss och tar våran båt så vi blir fast där. Sedan satte dom fast vissa av oss i marken så vi inte kunde ta oss upp från marken. Helt plödsligt ville en av piraterna inte vara med längre så han gick över till vår sida och satte sen vid mej och vi blev tillsammans på nått underligt sätt. Dom andra piraterna blev då väldigt sura så dom amputerade (stavning?) min och den snälla piratens fot. Efter ett tag så drog piraterna där i från och vi andra var kvar där och försökte ta oss upp från marken. När vi kom loss så började jag och Sandra simma till en sån där boj som låg ute i vattnet, och där i från började vi skrika på hjälp. Men det fula var att det var en brygga in till land bara 2 meter i från mej och Sandra. :P Men det var iallafall några som såg oss och dom frågade vad det var, så vi berättade att det var pirater efter oss, så dom sa att dom typ alltid kommer leta efter oss vad vi än gör eller nått. Men jag och Sandra simmade in till land och sprang in i skogen. Sen helt plödsligt så försvann Sandra och då kom de 3 vännerna och Jerry fram till mej och sa att det var någon efter oss, så vi började springa som bara den runt där i skogen, tills vi kom till en väg. Där såg vi en bil som bara stog med lysena på, då sa Frank att det satt en soldat i bilen som ville döda oss. Så vi började springa igen och bilen började köra efter oss. Vi fick såklart panik och sprang in i skogen. Då helt plödsligt kom vi till ett hus så vi sprang in där och försökte gömma oss, när vi precis hittade ett gömställe så hör vi fotsteg, och vi såg skymten av 2 soldater, men eftersom att dom inte kunde hitta oss så gick dom igen. Så jag gick ut och kollade om dom hade gått. Då hör jag någon komma igen, men jag hann inte gömma mej så jag stog där livrädd och helt stumm, men då kom Sandra och sa att vi skulle gå och ta en fika.

Sen vaknade jag. :p Bara jag som tyckte att min dröm var en aning udda? (;

ISHKPAT LINNEA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahah, äkta min kommentar på slutet xD

Hmm ja, den var väl lite udda kanske ;D

2009-09-15 @ 18:13:27
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0