ANYWHOODLES OF YOODLES

Footsie Pyjamas
Som ni kanske läste i förre inlägget är jag super kär i footsie pyjamas (aka pyjamasdräkter). Dom är för coola (:
iPhones
Samlar själv till en för tillfället (: Även fast jag hellre velat att pappa betalade eller åt minstone hjälpa känns det ändå bra att det är något väldigt dyrt jag faktiskt samlar till och köper SJÄLV. Känns bra att göra saker själv (: Iaf, iPhones är helt underbara. Har testat min kompis Catherines och när hon är hemma hos mej älskar jag att sitta och leka med hennes telefon. Den är så perfekt, bästa mobilen ever (:
Emelie "Emsuw" Mård
Nu kör jag en liten 'Desiree Nilsson' och hissar mej själv, men erkänn att jag är lite cool? (:
Michael Jackson haters
Jag vet att vissa tror att han är en phsykopatisk pedofil och jag respekterar era åsikter om Michael (dock tror jag själv inte på ryktena) men jag irriterar mej på folk som hackar på honom nu EFTER han dött. Inte nog med att dom inte verkar ha någon respekt för de döda, men att mängden folk som hackar på honom ökat sedan han dog är lite väl lågt? Hmm?
The heat
Det är för varmt här! Jag hatar värmen. Visst, jag låter lite retarded men jag föredrar kylan, och det finns ingen kyla här. Jag längtar till tjocka dunjackor och UGGs. :(
Desiree Nilsson
Jag vet att jag har skrivit om henne förut, men men. Jag vet at de flesta bloggarna har valt att provocera sej fram till topplistorna vilket kanske inte är helt rätt, men visst tar Dessie det lite för långt? Är det inte bättre att ta sej till topplistan genom att skriva saker som folk tycker om en för, ist. för saker folk kommer hata en för? Hur kommer det kännas när du sitter där på donken, 28 år, sliten mjukisdress och hela Sverige emot dej när din bloggkarriär tagit slut?

ISHK, EMELIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0