5 THINGS

Tänkte skriva en lista på 5 saker ni kanske inte visste om mej.

1. Jag är jätterädd för tandläkare, ändå är min mormor en tandläkare. Fattar inte hur jag klarar det. o_o
2. Jag döper alla mina teknik saker. Min dator heter Gilbert, min kamera heter Kurt och min Ipod heter Gertrud b.l.a. (:
3. Jag älskar att kaxa mot folk jag inte känner, men jag brukar försöka att inte göra det för man vet ju aldrig vad den personen gör.
4. Jag ÄLSKAR Harry Potter och bil tvspel. :)
5. När jag blir 18 har jag bestämt att jag ska hoppa bungyjump och hoppa fallskärm från ett flygplan. (;

Det var nog allt för den här gången. (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni måste skriva vem de e som skriver xD jag gissar att detta var linnea men wtf ja vet ju inte! xxxxD

2009-09-14 @ 16:31:47
Postat av: LINNEA

anonym: asså om du kolla vilken kategori inlägget är i som står precis under texten så ser du vem det är som har skrivit. (:

2009-09-14 @ 17:07:18
URL: http://pyjamasbyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0