TELL ME WHAT YOUR BEST FRIEND KNOWS

Yeaaaaaaaaa, it's a party in the U.S.A (:
Goodafternoon queerdos. Idag har jag varit i skolan, jag har träningsvärk så det var en plåga att gå mellan klasser. Tur att alla klasser ligger brevid varran (:
JAG HAR MATTEPROV IMMORN. ): Jag är inte dålig på matte men jag får panik när jag ser prov och då failar jag bigtime. Annars är jag värsta smarterchild.
RRRAAAWWWRRRRRRRRRRRR. I'm a dinosaur. Detta inlägg går åt helvete, jag flummar bara. o_o
Sitter iaf och konverserar med en pojke vid namn Philip. Han läser säkert detta så - HEJ PHILIP (:
Jahhaaaaa. Jag har lov om några veckor, höstlov eller något. Cool stuff, i 8 dagar. Jag vill hem.
Nu ska jag lyssna på ALL TIME LOW. Kärlek kärlek kärlek.
ISHKPAT EMELIE! (:

Kommentarer
Postat av: pinkeinke

Heej ;)! Hoppas mina frågor inte sög ;( !

2009-10-07 @ 15:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0