PHILIP IS THA MAN, MEN LINNEA ÄR BÄTTRE!

HALLOJSAN! (:
Tessie den lilla ekorren vill att jag ska skriva nått. Så jag får väl göra det. Emmmmmhhh vad ska man skriva då?
Idag var jag i skolan, big surprice? Naaajjj. ;) Hände inte så mycket där. Efter skolan stannade jag kvar på extra NO:n som ENDAST var till för dom som VILLE. Och det var ingen ful extra NO för att jag är för dålig på det eller nått. x) Sedan så hade jag IUP samtal (Utvecklings samtal för er som inte förstår). Det gick bra, Kenny sa att jag var duktig och grejer. Men jag skulle säga till på skarpen för att få oskarna att bli tysta (?). xD

Imorgon har vi frilufts dag, och vi ska bada. :D Sedan har vi en och en halv timmes lunch, och då ska vi käka på lilla vallentina. (: Trevlans värre. ;) 

ISHKPAT LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0