IT'S ALL FOR THE BEST

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY (:
OMG - jag har fått svenskt tangentbord till Eugene (min data) FINALLY. Nu kan jag blogga härifrån utan att få damp på att behöva skriva A och O ist. för ÅÄÖ (: Happy feelings.
YES BUT, det är inte det OMGiga egentligen. Åh herre jöstanes jag skakar av glädje jag får typ glädjeryck. YAAAYYY, åkej fellas, listen, idag hade jag ingen skola, därför åkte jag och Pappa och shoppade lite. Fick hem en supersnygg tunika, en väst och toffsar. SEN, sen, då såg vi värsta erbjudandet till en iPhone och OMG OMG OMG.
JAG KOMMER VARA DEN LYCKLIGE ÄGAREN TILL EN IPHONE IMMORN.
Holy shozbot, jag sitter och ler åt mej själv, jag längtar såååååååååååååååååååååååååååååå. I'm so motherfrikkin happyface right now. Förstår ni min glädje?

THAT WAS ME REPORTING FROM CANDAYLAND (:
ISHKYYYYYYYYY, EMELIE.


Aaaaaaaah, telefonical orgasm (:

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Jaaaaa juste! :D



Ne :) <3

2009-10-26 @ 21:30:17
URL: http://hejhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0