I'M A WALKING TRAVESTY

Hejs.
Jag vet att jag suger på uppdateringar, men jag tappar suget när jag är i dubai.
Kan uppdatera om hela helgen? (:

Torsdag:
Åkte till Mall of Emirates med Sarah och träffade några kompisar där. Dom tvingade mej kolla på Halloween 2. USCH, asså jag gillar skräckisar men den va bara FÖR vidrig.

Fredag:
Åkte till Sega Republic (inomhus "tivoli") med Carmen, Catherine och Carmen. Efteråt åkte jag hem till Catherine och sov där med Carmen (:

Lördag:
Åkte till Mall of Emirates med Carmen och Catherine. Vi såg på Aliens in the Attic (: Den va rätt gay. Efter det kollade vi på lite kläder och så. Sen åkte jag hem.

So yea, my weekend was pretty awesome.
Nu har jag precis ätit donken med min hund (: Hon äter mina pommfritt och kollar på Scrubs med mej. Söta Martinilus (:



ISHKPAT, EMSELI! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0