I'LL NEVER ASK FOR ANYONE BUT YOU

Heyhayhi (:
Idag vaknade jag supertrött. Hade haft mardrömmar som vanligt. o_o
Sen efter jag åt fick jag värsta ont i magen som om någon vred runt en kniv i min magsäck. Men jag åkte till skolan men det gjorde så ont så jag var tvungen att gå till skolsköterskan. Iaf, det gick iväg halft. Det gör typ fort. lite ont men men.
Jag och Sarah åkte till Mall of Emirates och träffade Omar och Rashed, sen kom Rustam med. Vi bjöd egentligen en kille som heter Michael men vi träffa hans brorsa ist och hängde med honom. Jag sa åt dom att ringa Michael men han ville typ inte komma. Jag tror han är sur.
Jag känner mej seg. ISHKPAT -
EMELIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0