I SAMMARBETE MED KORV97

Hejsan, jag heter Herta, men kallas för 'Agent X298' och jag är en padda. Jag har länge gått omkring med en ganska stor fundering. Jag har tyvärr inte kunnat berätta om denna för någon förrens nu. Jag har stora planer på att ta över världen, men jag kan inte göra detta innan jag har hittat en partner. Jag har samlat stora trupper på olika platser över jorden och dom är redo att få startsignalen på att ta över länderna. Så jag söker dej där ute som är stor, stark och villig att medföra i mina planer.

TILLSAMMANS SKA VI TA ÖVER VÄRLDEN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah min vän alice frågade 118 118 vem hon var och då sa dom att hon var agent i en hemlig organisation som skulle stoppa alla grodor från att ta över världen.. hahaha :P

2009-10-26 @ 08:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0