Gästblogg: vem är jag?

Hej alla glada människor där ute som läser Linnea och Emelie's blogg, just like me!
Hm.. vem är jag då?
Jag har mellanbrunt hår (dock inte så länge till...) som är lite längre än till axlarna. Gröna
ögon. Stor näsa, men jag klagar inte, den är gullig! :D  Jag är lång. Längre än Linnea, och längre än Emelie. Typ lika lång som båda dom tillsammans! Nej, inte riktigt. Men nästan! Eller nej, inte ens nästan...

Jag har visserligen mina dåliga dagar, liksom vem har inte det? Men jag ääääälskar att skratta. Det är verkligen mitt största intresse. Skratta. Hur bra är inte det liksom? Tänk att vara ett dystert emo, och bara gå runt och vara deprimerad hela tiden.. nej, sådant finns inte i min värld.
För i min värld ska man vara glad. och i min värld är jag prinsessa. Och min prins är den vackraste av de vackraste, och hans initialer är KK (haha, och verkligen inte Linneas hemska lärare Kennyy!!!). Han tycker om att spela fotboll. Det gör jag också. Han tycker dock om att spela i landslaget, och det gör inte jag. eller well, jag har aldrig provat. Så grym är jag inte, även om man kan tro det, hehe..

Okej jag kör på en Vakna med the voice grej nu...
Var är det konstigaste stället du tappat din mobil på/i?

Jag berättar mer än gärna mitt (och nu kommer alla mina kompisar veta vem jag är för detta är mycket, mycket unikt!). Det var så att jag tappade den i .... (trumvirvel) ett glas oboy!
Jag vet vad ni tänker! Hur lyckas man..?  Jag kan berätta. Eller såhär, vem som helst kan inte lyckas med det. Bara jag. Jag hade ett glas oboy, en smörgås och en mobil. Hur ska jag bära allt detta? Nej, jag tänkte förstås inte på att jag kunde ha mackan och smörgåsen i samma hans så jag fick för mig att läga mobilen på glaset! Hur dumt låter inte det liksom? Jaja, mobilen ville inte ligga kvar utan ville hellre bada i MIN dricka (grr...). Så gick det till.

Oj, haha har redan skrivit jättelångt och jag som tänkte att detta bara var början. Jag ska snart avrunda. Men inte än.

Idag så åkte jag till storstaden för att köpa mig en klocka. Men den fanns inte. Inte någonstans. Då blev jag verkligen ledsen, så jag köpte en coca cola för att trösta mig. Men det räckte inte. Så jag köpte en halsduk. En vääldigt fin sådan. Då blev jag glad igen. Nu är jag glad, för jag ska få se KK på tv ikväll (på sexan, kvar i nio DONT MISS IT! ni måste ju se min prins??). Wiiiho =)

Åhfan, nu kom jag dessutom på att jag har någon jävla idrottsreflektion som jag ska lämna in imorgon. Nu måååste jag verkligen avrunda snart så att jag kan börja med den. Men inte än.

Vet ni att jag har känt Linnea sen 2an? Det är coolt. Hon är cool. Men inte lika cool som mig. Hahaha vi har varit med om SO MUCH FUN! Hon säger ganska ofta "Kommer du ihåg det där? det var så kul!". Ibland vet jag vad hon menar, men oftast inte. Förstår inte hur människan kan minnas allt? Helt otroligt.
Nu har vi iallafall ett nytt gemensamt intresse. U wanna know? Ofc you do! Vi tycker mycket om att springa runt i en ring i hallen (i skolan) och sjunga Barbie Girl.. Jag antar att jag inte är så normal, men det är fuck no inte hon heller! Men hon är bra ändå.

Jag har inte känt Emelie lika länge, och vi har inte varit lika bra vänner heller, men visst fan har vi umgåtts lite ;D Hon är en annorlunda (men på ett bra sätt!) och rolig person. Nu bor hon ju dock i Dubai, så vi träffas inte aalls ofta.

Fuck it, jag måste sluta skriva nu. Men jag hoppas ni blev lite roade av min vackra presentation iallafall. Nu ska jag fortsätta skratta (som jag gjort ungeefär hela tiden medan jag har skrivit detta) och fundera lite över min idrottsreflektion och sen kommer KK på tv!! Kom ihåg: kvart i nio, på kanal 6!

Puss på er fina människor där ute.
Det var verkligen varit ett nöje att skriva denna text.
Med vänliga hälsningar (öh vänta nu.. varför skrev jag så? :O)
ANONYM.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahahaha Anna xD du är rolig du! :D

2009-10-14 @ 20:54:03
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha anna :)

2009-10-14 @ 21:07:01
URL: http://johannakjellmans.blogg.se/
Postat av: LARRE

Annaaa såklart :P

2009-10-15 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0