VI LIGGER I RUMPAN PÅ DET ANDRA TÅGET

Hejsanhoppsan, var i stan med Bea och Sandrew idag. Det var trevlans trevlans. (; Vi gick runt i några timmar, och under dom timmarna så tjatade Beatrice om MAT! Asså gissa om man blev störd? Hela tiden gick hon runt och ba: Åååh jag är sugen på korv! Kan vi inte köpa glass? Kan vi gå till McDonalds nu?
Gahh, aja iallfall så köpte jag äntligen en väska, har typ letat efter en aslänge nu. Men nu har jag hittat en göllig. (:


Min morotskaka, Sandra och Bea. (:

Sergelstöörg, och en smileys på min morotskaka. (:

Sandra, Jag. Jag var en aning självmords benägen när vi var inne på Bikbok. ;)

När vi var på waynes coffee, så helt plödsligt ser jag människor springa ut från en buss i bara bikini och bad byxor, och sedan så börjar dom hoppa i fontänen. Liksom i OKTOBER, fatta vad kallt det måste ha varit. o_o Och en sak som skrämde mej lite var att en av dom som kom ut springande var en snubbe som var fet som en julgris och han hade man boobs. o_o xD


Sen när vi var inne på H&M så såg Bea att Marie Sernerholdt (stavning?) var där inne, och hon började typ tjata om det och grejer, och tillslut så gick hon fram och frågade om hon fick ta en bild tillsammans med henne. Och Marie blev typ fett förvånad. :P


ISHKPAT LINNEUTT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skitfint inlägg, men kan inte snälla söta du klippa bort mig på sista bilden? Pleaseeeeeee :D <3

2009-10-09 @ 20:01:40
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: Johanna

vem är den där marie? :O >.<

2009-10-09 @ 22:30:13
URL: http://johannakjellmans.blogg.se/
Postat av: beatrice asplund

ussssssssssssh<3

2009-10-10 @ 11:47:22
URL: http:// beatriceasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0