I STILL KILL

HALLOJSAN! :D
Idag har jag varit i Täby Centrum, vi gick runt ett tag och köpte bästis halsband, geek glasögon (eller jag gjorde det) och vi kollade på bio. (: Först skulle vi ha sett Upp, men av vissa omständigheter blev det inte så. Sen bestämde vi oss för att se på final destination, men den gick inte i täby så vi fick se bröllopsfotografen. Men den var bra. (: Fast ganska udda. Det var nån tant på bion som skrattade väldigt underligt också. x) Innan bion så kände jag och Tessie för att gå upp till högsta våningen, alltså typ 7 våningen på huset. Och man får verkligen svindel när man är där uppe. Sen när vi var på väg ner så ska Tessie självklart tvinga med mej in i en hiss, och för er som inte vet så är jag livrädd för hissar. Och jag vägrade först, men sen fick hon in mej iallafall. Där stog jag vartfall och skakade och höll i mej i ett räcke inne i hissen, och Tessie stog bara och skrattade. -.- Men som sagt Tessie, aldrig igen. x)
ISHKPAT LUSKIH


LETS GO GEEKY STYLE. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0