TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT

HALLIHALLÅ! (:
Hur mås det med er idag då? Själv är jag på väldigt happyface humör för Philip berättade en väldigt kul sak nyss. ;) Idag hade vi nån friluftsdags liknande dag. Vi hade massa olika stationer. Den andra grejen vi gjorde var att bada, det var faktost väldigt kul. Istället för att simma massa längder så hade vi livräddning. Så man skulle ta upp en docka på 40 kilo från botten, och jag klarade tillochmed av det när jag höll för näsan. För jag kan inte vara under vattnet utan att hålla för näsan. x)
Sedan så drog vi ner till vallentuna och käkade pizza, det var väldigt trevigt. (: Satt där ett tag och hade det myspysigt. (;
När vi kom upp till ip igen så hade vi friluftsliv, och vi fick lära oss om allemansrätten, och jag kan redan typ allt om det, så det fanns ingen poäng med att vara där. :P Sen hade vi orientering, jag och Sandra blev väldigt flummiga av våra pizzor så vi sprang runt som dårar och snackade engelska. Sedan blev det tråkigt, så då körde vi 'Yo mama' det var väldigt trevlans. Jag tror framför allt Noah och Andrea blev väldigt störda på oss. x) But thats life. (:


Sött Maximilian ;)

Svenny! (:

Lukas och Andrea :)

Noah :)

ISHKPAT LENNY! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0