YOU SHOULD NEVER SAY NEVER

Var ju som sagt på övernattning i skolan igår/idag. Det var trevlans. :) Fast i början var det ganska tråk eftersom att vi typ var i 2 grupper.. Menmen det fixade sej sen. :D

Jag är suuuuperduuuper trött nu vartfall, vilket kan bero på att jag var uppe till halv 6 och sedan blev väckt av Andreas klocka vid typ 8. :P Det var ganska surt kan jag säga. ;)

Tessiluhhh. :)

Luschki. :)

Amanda (Måste komma på nått smeknamn till dej) och Andrew. :)

Svenny! :)

Massa folk! :D

Hmm datan cpade sej när jag skulle lägga upp fler bilder, så dessa är dom ni får se. ;)
ISHKPAT LUSKIH

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan inte du lägga upp någon annan bild på mig istället för dendär? :) För det var inte så vacker tycker jag :D

Fast det gör inte så jättemkt :)

2009-11-21 @ 16:18:22
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: therese paananen

mm jag är söt:)

2009-11-21 @ 21:56:22
URL: http://tessiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0