WOAH THERE GOES GRAVITY

Yo homies (:
Jag är mycket medveten om att jag är en dålig bloggerska, så förlåt för det. Men med skolan, betyg, kusinerna på besök, ridning och mitt liv i övrigt, känns det mer än rätt att låta bloggen komma i andra hand. Fast jag tänker inte bara låta er leva med att jag inte bloggat på typ tre dagar, så jag tänkte göra ett videoinlägg. Men Sarah har varit här idag och jag har precis duschar klart så den kmr immorn (:

Jag kände iaf för att kommentera på Dessie's kroppsideal.


Denna bilden kommenterade hon "OMG MÅSTE BANTA MER!" på . . .
Ursäkta men vaaaa? Det första jag märkte med denna bild, före jag ens såg det hon skrivit över var "Men herregud vad hon är smal, vad gör hon med sin kropp?".

Aja, hon kan väl svälta sej och bli anorexiker om hon vill (:
Tänkte hälsa till Luskbästis och Mullvadsbästis - miss you ):

ISHKPATTTTTT, Emseli Pemseli Måååård (:
Btw, ny bloggdesign är på G.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Em, du vet att hon skriver det för att få uppmärksamhet och publicitet? :'D <3

2009-11-08 @ 22:03:18
URL: http://hejhumor.blogg.se/
Postat av: nea

hon har ju säkert retucherat bilden också, så att alla ska prata om det. Hon tycker inte ens att hon är tjock. Jag tror faktiskt inte att hon bantar alls;)

2009-11-09 @ 20:26:40
URL: http://barkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0