WHEN YOUR AT THE END OF THE ROAD

Idag har jag varit i skolan, det var fett chill! :D Hade egetarbete hela förmiddagen, och på eftermiddagen fick alla CIDER OCH SALTA PINNNNNAR! :D
Så jag och Tessie började dricka från muggen utan att använda händerna (bad idea?), och då sa jag: detta kommer säkert sluta med att någon spiller ut all sin dricka. Gissa vad som hände? Jo jag spillde ut all min dricka.
 
Det gick bra i början.

Sedan gick något snett. o_o

Sedan blev klockan 13.37, ELIIIIIT! :D

Efter skolan så följde Bea och Tessie med hem. Vi snackade runt och hade det trevlans. :) Sen åkte jag och Bea till Täby Centrum. När vi kom dit så gick vi till McDonalds, och där i kön stog det 2 fett ugly tjejer i typ 13 års åldern eller nått. Och båda dom hade shorts och dunjackor på sej!
Så jag ba: Vafan? Tror dom att det är sommar eller? Och det sa jag ganska högt, och Bea tyckte tydligen att det var ganska pinsamt, för hon ba: Linnea! Du kan ju inte säga det höööögt!!!!
Haha klart jag kan. x)

Jag kände att dom bara sökte uppmärksamhet, för den ena tjejen, hade push up till typ hakan, och magtröja. YOUR SO UGLY UGLY, säger jag bara. :D
ISHKPAT LINNEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0