tessie goes gästbloggar :D

haha ja skrev säkert så förra gången ja gästbloggade också xD
(eller ja linnea sa det ial ) x)

idag på nova gjorde vi ingenting typ,
vi lärde känna 3 killar idag också,
och en kände tydligen igen mig , för han hade bott på samma ställe som mig när ja va liten :O
haha weird :O

oj hahaha , men vet ni va ja kom och tänka på för 3 sekunder sen?
FRÅGA INTE HUR JAG KOM IN PÅ TANKEN !

men asså elefanter..
elefant "kvinnorna" (haha) suger dom av elefant "männen"
ASSÅ DERAS SNABLAR XD
(erkänn att de va en ganska finurlig tanke?)

(jag är JÄTTE störd just nu (just nu) men skyll på det :D



linnea : varför använder du inte bara musen?
therese says: jag orkar inte sträcka mig ända dit bort..

som sagt jag är inte laaaat


Kommentarer
Postat av: EMSHELI

MEN LOOK! IT'S EDWARD THE ELEFANT! O:

den köpte jag åt LuskeliLusk i Dubai (:

2009-11-28 @ 09:06:55
URL: http://pyjamasbyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0