SCHNYFFT

Idag blir en dålig dag, I know it.
Vi har gympa första passet, och vi ska spela gaycricket. Sen är jag allmänt seg idag och känner mej lite osocial så det lär ju inte bli en väldigt konversationsrik dag. Jag är väldigt homesick också, vill bara hem och rulla runt i snön i tre timmar och sen gå in och dricka varm choklad. Det finns liksom ingen varm choklad här . . . ingen god iaf. Och min iPhone har skrapor på den från dens damp skydd. Asså man köper ju ett skydd för att den ska SKYDDA mot skrapor? Så skapar den skrapor ist. Nu ska jag kolla om Steelers har vunnit några matcher i NFL och sen återgå till att deppa över mitt liv. ):
ISHK. EMELIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0