RUN DON'T WALK

HEYYYYYYYLO (:
Kom precis hem från ridning, det var mucho kul (som alltid). På Torsdag är det dressyr tävling, heck vad det blev mkt tävlande, har typ tävlat tre gånger på typ fyra veckor! Tkr jag är mkt iaf (:
Jammar till Hey Monday just nu, deras låtar gör mej fett glad. Hoppas det blir en GK Tour i sommar när jag är i Cali, North Cakalak eller Washington. Då kmr det typ va We the Kings, ATL, Hey Monday, alla mina favo band på samma tour (: Annars har dom säkert någon annan sorts concert man kan gå på.
Idag i skolan stog jag upp för bögar (: Min lärare sa att han va emot homosexuella förhållanden (jag frågade) och då stog jag upp för bögarna och sa att dom har lika mkt rätt att älska som alla straight people. Det kändes bra.
Aren't I a cutiepie? ISHKPAT,
EMELIE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0