REMEMBER TO ALWAYS THINK TWICE

Några punkter från dagen. (:

- Dubbdäck låter VÄLDIGT irriterande.
Pappa bytte däck på bilen idag, och jag har nu insett att dubbdäck är väldigt irriterande. Och hela bilen hackar typ när man kör. o:
- Jag har lärt mej stjärnkoden på mobilen.
Efter väldigt många försök och dampande så lyckades jag tillslut! :D
- Jag har ÄÄÄÄNTLIGEN en prao plats.
Jag och Tessie har länge väntat på svar från Nova och nu ikväll när Tessie ringde dit fick vi äntligen reda på att vi får praoa där. :)
- Wille skickade en väldigt .. ummh ... najs bild till mej idag.
Jag tror inte ni vill veta vad det var på bilden. x)
- Jag är inte klar med engelska uppsatsen än.
Så jag måste plugga häcken av mej denn vecka. o:
ISHKPAT LINNEALUSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0