ME & YOU WERE MENT TO LAST FOREVA

Heys bloggen (: I helgen har varit MKT upptagen. No time for blogging . . .
På Torsdag hade jag hopptävling, jag placerade ikke men jag hade en ganska svår häst och dom sa att jag red honom väldigt bra men jag fick 8 fel (en vägring och ett fält staket) så det blev ingen rosett för mej :/
På Fredag efetrmiddag drog jag, Pappa, Niklas, Sarah och pappas kompis Richard ut i öknen och campade. Det blev inte riktigt som jag tänkt men det va kul ändå antar jag. Inte riktigt som camping men det funkade . . .
Idag åkte jag och Sarah till stranden och chillade. Omar skulle hänkat men han dissa oss för att äta lunch med sin moster, men vi ska åka och kolla på Where The Wild Things Are nästa helg så its okay.
Jag fick också några tshirts i posten today (: Ska visa bild imorgon, orkar verkligen inte ta bild nu.

Har någon tips på bra musik att chilla till? Helst Alternative, Punk, Pop Rock eller något i den stilen (:
KOMMENTERA förslag pleaaaase.

ISHKKKKYPAT -
Emseli Pookay Gaskarth Mård (:

Kommentarer
Postat av: Lovisa

The Summer Set, A Rocket To The Moon och NeverShoutNever är bra musik :) Och All Time Low såklart! :D

2009-11-15 @ 17:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0