LOVEBUG

LOVEEEEEEEEEE

EMOBOYS (:
Haha, är det bara jag som tycker emosar är coola? Och emoboys är attans schnygga som (: inte typ killarna som skär sej och har smink, utan dom med coolt hår och emokläder? Jag tkr dom är väldans attraktiva iaf.



GINGERKIDS
Jag tkr ni är coola alla redheads (: Och eftersom alla fjortisbloggarna dissar er, tänkte jag langa en rejäl hiss! GO REDHEADS!

JACK BARAKAT
You are like my own personal drug. What was I saying about emo-looking boys?



Kom inte på några bra dissar . . . Det får bli endast hissar idag, men det är väl bra? Positive thinking ftw!


Kommentarer
Postat av: linnea

håller med dig, big times.

Emos är shnugga:D

2009-11-16 @ 22:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0